Bits of me

Wife. Mother.
Adopted Southerner.
Proud Fil-Am in the Cajun land.

I connect...

Page stats

Total Pageviews

Search This Blog

Wednesday, April 07, 2010

Time to book

Been vocal about my Philippine vacation with hubby and 'lil one. Got one more thing to do though before I can say that the vacation is set. I need to book a room to stay in General Santos City, my hometown, and that's what I am gonna do in a little while.

I opted Tierra Montana over East Asia Royale Hotel, Sydney Hotel, Filipino Hotel, Country Homes and other small hotels in the heart of the city. A standard room with two beds, free breakfast, wi-fi, cabled flat screen LCD TV and other amenities is only Php 1,450.00 a night. THe hotel is close to Jollibee, CHowking, Hospital and a whole lot more.

The picture below is owned by the hotel and all rights reserved for such. I just wanna share what a standard room looks like and what we are partially getting for the price we are paying.



What do ya think?

6 comments:

""rare*jonRez"" said...

ka-nindot ani nga hotel room lir for only less than P1,500? ka-nice nalang jud! tong sa manila mi, i paid $2,800 sa bati nga room, walay wi-fi kay secured. nag-antus lang tawon ko. ok ra nuon kay nakalahutay ra man pud! LOL pero barato ra jud ni ha, kay sa cdo gani tag 2k-4k na ing-ani nga room w/ such amenities. go na!

mag-hotel diay mo didto? di mo mag-stay sa balay? sabagay, init kaayo kung dili aircon... pila mo ka-adlaw didto Lir? daku damage sa hotel kung mao man. hahaha!

lira said...

barato ra jud unya gwapa daw ang kwarto ky bagong renovate. with pool pa na og free breakfast og uban pa.

hotel mi ky init kaau unya 1 ra aircon sa balay unya occupied sa akong papa og papa. unya naa pa jud 2 ka families sa akong 2 ka kuyas. napuno og bata ang balay.

""rare*jonRez"" said...

hahaha bibo jud kaayo kung mo-ipon mo sa balay kay dagha kiddos. enjoy ra man japon mag-adtuan sa balay. nindot pud maka-invite ug people to come over to the hotel. unsa mo kadugay didto? wa ko nimo tubaga oi! hahaha.

lira said...

hahahaha kalimot ko da lol

2 weeks ra mi didto. Nindot unta og 1 month aron sulit pero d man pwede magdugay og bakasyon ning isa. d sad sya sugot nga mag-stay ming 2 ni dannielle sa pinas ky mingawan jud dw sya. hay na lng. pastilan!

""rare*jonRez"" said...

ayay! 2 weeks? ka-bitin!!! hahaha... lisud i-budget ang time! pero go na, enjoy to the max nalang jud!

Twerlyn said...

kanindot!naa na d-i ana ka nindot na room sa Gensan Lir, hehe!sauna wa man ko kita...ah new renovated. oi 2week vac! ako hanggang pangarap ra nako na bakasyon..free tickets ra man amo ma afford - mao na tinuod na fastilan..hehe!

 

Pink Girlz Blogger Template | Blogger Clicks Design